Dzisiaj jest Sobota 25-05-2019
Nowe urządzenia do pielęgnacji włosów
W ubiegłym roku firma Zelmer po raz pierwszy wprowadziła na rynek linię urządzeń do pielęgnacji włosów. Obecnie poszerza swoją ofertę w tym zakresie o nowe prostownice i suszarko-lokówki. Trzy nowe modele prostownic tworzą linię Visage Effect. Składają się na nią modele Zelmer 33Z023, Zelmer 33Z022 oraz Zelmer 33Z021.


Modele Zelmer 33Z023 i Zelmer 33Z022 zaprojektowane zostały z myślą o kobietach prowadzących aktywny tryb życia, dla których dbałość o piękny wygląd jest równie ważna jak czas, który poświęcają, by go osiągnąć. Urządzenia dzięki ceramicznym płytkom grzejącym błyskawicznie osiągają żądaną temperaturę (od 130 do 230oC w modelu Zelmer 33Z023 oraz od 150 do 200oC w modelu Zelmer 33Z022), umożliwiając modelowanie włosów już w kilka chwil po włączeniu. Specjalna ceramiczna powłoka, w jaką wyposażone zostały aluminiowe nakładki o szerokości 25 mm sprawia, iż ciepło rozprowadzane jest równomiernie, co zapobiega szkodliwemu przegrzewaniu się włosów. Funkcja jonizacji dostępna w modelu Zelmer 33Z023 dodatkowo skraca czas modelowania włosów oraz wspomaga ich wygładzanie, zapewniając jednocześnie połysk i naturalny zdrowy wygląd. Użytkowanie urządzeń ułatwia obrotowe mocowanie przewodu, funkcja kontroli docisku nakładek oraz czytelny wyświetlacz LCD. Dla komfortu użytkowniczek, prostownicę Zelmer 33Z022 wyposażono w zapewniający nieskrępowaną swobodę ruchów kabel o długości aż 3 metrów oraz funkcję auto-off. Prostownice dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych (srebrna i czarna) w rekomendowanych cenach detalicznych: 149,00 PLN (model Zelmer 33Z023) i 99,00 PLN (model Zelmer 33Z022).

Model Zelmer 33Z021 to praktyczna i prosta w użyciu prostownica, wykonana z wysokiej jakości materiałów. Urządzenie zadowoli klientki, dla których ważna jest przystępna cena przy jednoczesnych wysokich walorach użytkowych: prostownicę wyposażoną w aluminiowe, pokryte ceramiczną powłoką nakładki, funkcję zabezpieczenia przez przegrzaniem, zapewniający swobodę ruchów długi kabel oraz obrotowe mocowanie przewodu można kupić już za 69,00 PLN.

Asortyment nowych urządzeń do pielęgnacji do włosów uzupełniają dwie suszarko-lokówki Zelmer 33Z019 Amplifix 2 oraz Zelmer 33Z020 Amplifix.

Model Zelmer 33Z019 Amplifix 2 to nowoczesne urządzenie o dużej mocy, łączące w sobie wysoką funkcjonalność z modnym wzornictwem. Suszarko-lokówkę docenią te panie, dla których w codziennej pielęgnacji włosów liczy się przede wszystkim ich blask, gładkość oraz brak efektu elektryzowania. Dwa ustawienia temperatury i prędkości nadmuchu powietrza zapewniają swobodę stylizacji, zaś specjalna technologia nagrzewania ceramicznej powłoki szczotki i lokówki oraz funkcja jonizacji gwarantuje włosom wysoki połysk oraz naturalny, zdrowy wygląd. Na wyposażeniu urządzenia znajdują się: lokówka i termiczna szczotka (z chowanymi wypustkami) z powłoką ceramiczną, szczotka plastikowa oraz szczotka plastikowa z włosiem, spiralna lokówka plastikowa oraz koncentrator powietrza. Rekomendowana cena: 129,00 PLN.

Suszarko-lokówka Zelmer 33Z020 Amplifix to urządzenie nowoczesne i wygodne w użytkowaniu. Oferuje wszystkie funkcjonalności wyższego modelu Amplifix 2 z wyjątkiem funkcji jonizacji, zaś w jej wyposażeniu nie znajdziemy jedynie plastikowej szczotki i spiralnej plastikowej lokówki. Rekomendowana cena: 85,00 PLN.
 
***
Zelmer to wiodąca polska firma produkująca sprzęt AGD, m.in. odkurzacze, roboty kuchenne, miksery, sokowirówki, czajniki, tostery, maszynki do mięsa oraz krajalnice. W asortymencie firmy znajdują się również kuchenki mikrofalowe, żelazka, wagi, urządzenia do pielęgnacji włosów oraz klimatyzatory, wentylatory i oczyszczacze powietrza. Firma posiada duży udział w sprzedaży sprzętu AGD na rynkach zagranicznych, eksportując swoje produkty do 27 krajów świata. Zelmer jest w opinii konsumentów synonimem trwałości i niezawodności: aż 93% klientów jest zadowolonych z użytkowania jej wyrobów i tyle samo poleciłoby markę Zelmer znajomym*. Zelmer jest laureatem wielu nagród w prestiżowych konkursach, zaś potwierdzeniem mocnej i stabilnej pozycji marki wśród klientów jest uznanie jej za Markę Najwyższej Reputacji w niezależnym rankingu PremiumBrand 2008.

*wg badania SMG/KRC MillwardBrown, listopad 2007

wstecz

Ankieta

Na jakie filmy lubisz chodzić do kina?

akcji
komedie
romantyczne
przygodowe
horrory
na każdy
nie chodzę do kina