Dzisiaj jest Poniedziałek 22-10-2018
Mleczno-owocowy zawrót głowy
NUTRICIA Polska rozszerza ofertę deserków BoboVita o siedem nowych propozycji. Już od maja rodzice niemowląt mogą wybierać aż spośród 29 kompozycji smakowych deserków BoboVita, w dwóch liniach – owocowej oraz mlecznej.


Oznacza to poszerzenie oferty o siedem nowych produktów i zupełnie nowych receptur z dodatkiem składników mlecznych lubianych przez dzieci – jogurtu czy mleka.

Smaki nowych deserków zostały wybrane na podstawie badań konsumenckich, które przeprowadzili eksperci NUTRICIA wśród setek matek małych dzieci. Dzięki uzyskanym opiniom powstały zdrowe, lekkostrawne posiłki, zbilansowane oraz dostosowane do potrzeb dziecka, które bazują na starannie przygotowanych owocach i składnikach mlecznych. Siedem nowych deserowych smaków BoboVita, to:

•    Złocista brzoskwinia – po 4. miesiącu
•    Kremowy banan – po 6. miesiącu
•    Jabłka z delikatnym biszkoptem – po 6. miesiącu
•    Banany z kaszką ryżową na mleku – po 6. miesiącu
•    Aromatyczne owoce z jogurtem – po 6. miesiącu
•    Owoce leśne z naturalnym jogurtem – po 6. miesiącu
•    Delikatne banany z jogurtem – po 9. miesiącu

„Szeroka oferta deserków BoboVita, wraz z nową linią deserków ze składnikiem mlecznym, to doskonały sposób na wprowadzenie do jadłospisu dziecka m.in. unikalnego smaku jogurtu. Wczesne uczenie dziecka nowych smaków sprawia, że chętniej w przyszłości będzie ono jadać różnorodne posiłki. Zapoznanie dziecka z mnogością smaków, konsystencji różnych dań pomaga rodzicom kształtować dobre nawyki żywieniowe malucha na przyszłość”
- powiedziała Izabela Siewiera, Starszy Kierownik Produktu, NUTRICIA Polska.

Nowa oferta deserów BoboVita składa się z linii Owoce oraz linii z dodatkami mlecznymi: Owoce i Mleko oraz Zboże i Mleko. Linia owocowa charakteryzuje się tym, że posiada delikatną konsystencję w wersji przeznaczonej dla najmłodszych dzieci, a w daniach dla dzieci starszych można znaleźć kawałki owoców lub dodatek biszkoptów. Linie mleczne zawierają mleko, jogurt, śmietankę lub twarożek – składniki znane z zawartości wapnia niezbędnego w procesie wzmacniania kości.

Deserki BoboVita to produkty przygotowane z największą dbałością o bezpieczeństwo małego konsumenta. Nie zawierają środków konserwujących, sztucznych barwników, czy dodatków aromatycznych. Posiadają natomiast naturalne cukry zawarte w owocach. Bogactwo rodzajów i smaków deserków BoboVita jest odpowiedzią NUTRICIA na głosy specjalistów ds. żywienia dotyczące tego, jak ważne jest spożywanie przez dziecko mleka i owoców oraz ich odpowiednie zbilansowanie w codziennym jadłospisie każdego dziecka.

„Dzieci w każdym wieku powinny codziennie spożywać odpowiednią ilość owoców i warzyw, będących źródłem istotnych dla prawidłowego rozwoju organizmu witamin i składników mineralnych. Podobnie ma się rzecz z wapniem – dzieci codziennie muszą spożywać dobraną do ich wieku porcję produktów nabiałowych, które są najlepszym źródłem wapnia, by dostarczyć organizmowi ten podstawowy budulec kości” – powiedziała dr Halina Weker, Kierownik Zakładu Żywienia w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.

Nowe deserki są dostępne w sprzedaży detalicznej, zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym, od maja 2008 r. Ich planowana cena to 2,30-2,40 zł za słoiczek 125 g oraz
3,40-3,50 zł za słoiczek 190 g.

„Wszystkie deserki BoboVita zostały przygotowane zgodnie z wytycznymi programu „Żywienie z myślą o przyszłości”, który opracowali eksperci NUTRICIA. Celem programu jest pomoc rodzicom w zapewnieniu ich dzieciom jak najlepszego sposobu odżywiania dziecka od pierwszych miesięcy życia, a także kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych na przyszłość. To dlatego na słoiczkach deserów BoboVita znajdują się informacje „Czy wiesz, że…”, które zawierają ciekawostki związane z tematyką żywienia dzieci” – powiedziała Izabela Siewiera, Starszy Kierownik Produktu, NUTRICIA Polska.

Więcej informacji o programie „Żywienie z myślą o przyszłości” oraz o wszystkich daniach i deserkach BoboVita znaleźć można na nowej stronie www.bobovita.com.pl oraz na stronie www.nutricia.com.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon) po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita), w której są m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach, soczki, herbatki ziołowe i owocowe, musy owocowe BoboVita Frutapura i ciasteczka Chrupaczki.
wstecz

Ankieta

Czym pojedziesz do ślubu?

dorożka
automobil z początku XX wieku
auto z lat 60-tych, 70-tych
limuzyna
najnowszy model popularnej marki